Heidi neemt alweer voor de derde keer deel aan de kunstroute van Artisjiek. Zij is een paar jaar geleden afgestudeerd als beeldend kunstenaar en keramist maar nog lang niet “uitgeleerd en uitge-experimenteerd”.
Klei is nog steeds haar favoriete materiaal. “De mogelijkheden zijn nl. ongekend: van gooien, duwen, trekken, slaan en kijken wat ‘daaruit’ komt tot portretten maken, structuren en glazuren aanbrengen en alle combinaties daarvan….kleine en grotere werken…..eindeloos”.